Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

söndag 27 september 2009

Solig veckoända

Bild 015

I fredags hade vi grillkväll här hemma. Vi tyckte att Kaggeboda hade träffats för lite i sommar så vi bjöd in alla och satt på baksidan och grillade. Alla kom, till och med Totte och Veronica dök upp lite senare under kvällen, vilket var roligt. De hade hört musik och skratt och ville också bli underhållna. Roligt tycker jag.

Gurra och Martina hade med sig egna stolar som de satt och mös i.

Bild 018 Igår åkte jag ner till Gurra och Martinas nya båt och tog en fika. Thomas låg hemma med feber och orkade inte följa med. Vi hann bara med en liten kopp kaffe, sen skulle de hämta lille Tobbe som var på kalas. Men det var mysigt. Båten är jättefin. Ja, det behövs lite omvårdnad av Martina, båten har några år på nacken, men sen så….

Vi har en akrobat här hemma. Bonus på stolpe. Ser rätt svårbalanserat ut

Bild 005

Thomas har också tagit tag i grillbygget igen. Nu har han kommit en liten bit på väg. Nu skall han bara göra två tjusiga dörrar och det behövs några tegelstenar till, så kan vi inviga den. Den blir nog jättefin när den är klar.

 

Bild 024

Inga kommentarer: