Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

söndag 6 september 2009

Höstjobb

Bild 115 

Vaknade tidigt idag. Thomas tyckte det var för kallt för att sätta igång med någon uteaktivitet och satte sig och spelade tv-spel. När solen kikade fram, gick vi ut och började med den stora jordhögen på baksidan. Vi tröttnade ganska snabbt på att använda spadarna och ringde Johan med den lilla grävmaskinen istället.  . Åka grävare är nog roligare än tv-spel.Bild 121

Det tog inte lång stund innan högen var borta.  Nästa år ställer vi upp den uppblåsbara poolen där.

Jag har också varit nere hos Mia & Björn och plockat äpplen, som det blev saft av.

 Bild 110 Bild 111 Notera vilka fina zucchinis som ligger bredvid saften. Dessa vackra pjäser kommer från mitt trädgårdsland. Nu gäller det att hitta recept på något smarrigt att använda dem till.

Kramar

Inga kommentarer: