Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

måndag 14 september 2009

Sorg i hjärtat

Nu har Jimmi och Jonas anlänt till Dublin. Jag fick ett sms igår där han talade om att de kommit fram. Jag får väl höra mer sen när han skaffat sig kommunikationsmedel. Han verkar inte kunna ringa från sin mobil och det blir för dyrt att surfa på sitt svenska abonnemang.

I lördags så hade han en liten avskedsöl på The Dubliner, det var hemskt trevligt. Vi var 7st som åt middag, sen ramlade övriga kompisar in.

Det var inte lätt att ta farväl av honom och jag har mått dåligt sen dess, men jag vet att det går över med tiden. De kommer att åka till Danmark om två veckor för att gå en kurs som varar i fem veckor. Kanske kan man flyga ner och göra “stan”, om det nu är Köpenhamn kursen är.

Jag återkommer med mer info när han hör av sig.

Kram

Inga kommentarer: