Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

torsdag 27 augusti 2009

Semesterdag

Imorgon är jag ledig. Jag har 10 dagar semester som måste tas ut innan årets slut. Annars betalas de ut som lön. Det har jag ingen lust med, så jag tog ut en imorgon. Tänkte gå ut i skogen för att se om kantarellerna vuxit till sig. Behöver mer blåbär också. Lingonen får vänta tills på Söndag.

På lördag skall vi fiska kräftor i Erken. Jag har inte fiskat kräftor sen jag var liten. Det skall bli kul. Vi ska grilla och vi får låna bastu också. Jag tror att vi skall fiska från Storholmen som ligger nån mil norr om Norrtälje. Jag tar med kameran så får ni se. Eventuellt följer Jimmi med. Det tycker jag om.

Hans intervju igår gick väldigt bra. Så nu håller vi tummarna för honom.

Kram på er och hörs snart.


Inga kommentarer: