Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

onsdag 26 augusti 2009

Dublin

M_Dublin_Guinness

Jimmi har sökt jobb på The phonehouse i Dublin. Han har gjort några tester för att de skall se vad han har för kunskaper inom data. Kl 16.00 idag hade han en telefonintervju med dem. Han  undersöker om han kan hyra lägenhet. Har jag otur flyttar han dit snart. Det är klart att jag tycker det är kul att han gör detta innan han “rotar” sig för mycket. Mamma får åka och hälsa på. Det är inte så dyrt och det går direktflyg från Arlanda.

Thomas  babblar konstant så jag får blogga en annan gång. Jag hör ju inte vad jag tänker..

 

Inga kommentarer: