Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

måndag 6 juli 2009

Underbara semesterfirare










I tävlingen "Besökarna", som startades i Lördags, ligger nu Anneli "Hjärtat" Karlsson, som tävlar i laget "Gonna suck a vase" på plats nr 1 för hennes insats med "kaffe med mjölk". Ett stor grattis till Anneli.
Helgen har varit fantastisk. Thomas fyllde 45år i Lördags och som vanligt ville han inte ha en tillställning på sin födelsedag, utan han tyckte att vi kunde väl bara gå ut och äta en bit mat. Vilket vi gjorde. Jag samlade ihop en skara vänner utan hans vetskap och bokade bord på Båthuset Bar & Café, som ligger ute på Marholmen här i Norrtälje. Thomas trodde att vi bara skulle åka iväg 6personer och äta lite snabbt för att sen komma tillbaka och sitta hemma med resten av vännerna (som han insåg skulle komma och fira honom ändå). Men se den gubben gick inte. Vi blev 14st som åt och hade trevligt på Båthuset.
Hoppas att min semester fortsätter i denna underbara anda.

Kram på alla oda vänner

1 kommentar:

Emelie sa...

Halluuu =D haha ja! Men du kan väl messa hans å ditt nummer?! råkade ha sönder min telefon så nu sitter jag med mammas gamla och inga nummer alls! 076 186 4567!

Kramisar