Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

måndag 13 juli 2009

Inleder vecka nr 2 på semestern


Har haft en trevlig helg tillsammans med mina vänner grannarna. I fredags var vi hemma hos Emil och Linda, som precis byggt tak över sin ena veranda. Vi rökte vattenpipa och lekte fåniga lekar. Lördagen var slapp. Björn och Mia kom över och slöade i hängmatta och brassestol (se bild ovan). Mia och jag tog oss en Mojito var.

På kvällen grillade vi hemma hos Jimmy och Raisa men åkte sen in till Norrtälje och tittade på raggarbilarna. Det var otroligt nog väldigt lite folk ute på stan som ville dricka sig en öl. Men vi hade trevligt ändå.

Kvällens höjdpunkt var när vi fick åka raggarbil hem. Gurra fick låna en jättefin blå raggarbil av en kompis. Nu vill Thomas ha en sån!!!

Inga kommentarer: