Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

tisdag 7 juli 2009

Dag 2 på min semester

Jag hade planerat att åka och plocka jordgubbar idag, men vädret är lite trist. Jag får hitta på annat att göra. Vi hittade lite blåbär från förra året i frysen, så det skall kokas blåbärssylt idag.

Jag sitter även och samlar mig för att skura ur toaletten. Thomas tömde den imorse innan han åkte till jobbet och det är mitt jobb som är kvar.

Igår satte jag en surdeg. Den skall stå i 3 dagar och gotta till sig, sen skall det bakas. Thomas fick ett bröd av sin mamma i födelsedagspresent, som var så otroligt gott. Vi får se om jag kan få till det så att mitt blir lika bra. Isåfall lägger jag ut receptet som jag hittat på, med hjälp internet och Lejla.


Nä detta duger inte. Mot toaletten!!!!


Inga kommentarer: