Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

onsdag 1 juli 2009

Gnällkärring

Hahahaha!

Sitter och läser mitt förra inlägg. Fy så grinig jag låter. Det var ju inte meningen. Alla måste ju få vara med.
Längtar så till fredag efter jobbet då mina 5-veckors semester börjar. Varför går man omkring i huset och runt tomten och planerar att "det skall jag göra när jag har semester". Man kan faktiskt rensa lite ogräs och plantera en blomma fastän det är 2 dagar kvar.

Thomas är ute och sätter upp sina blomstöd som han har snickrat. Det blir så fint. När jag har semester, hehe, så skall jag måla dem blå.


Trevlig Onsdag

Inga kommentarer: