Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

fredag 10 juli 2009

Ernst tar över mitt liv

Förbanskade Ernst!
Man får ju ångest. Tittar på Sommar med Ernst och drar en 360 graders titt runt i mitt hem och konstaterar att Ernst inte har varit här och sytt gardiner ellr målat byråar. Nu måste jag åka på loppis, måla krukor och köpa blått tyg.
Kanske är bäst att rensa garderober och skåp så att alla prylar man köper får plats, eftersom där de skall hamna, hamnar de inte. Först måste jag måla om nåt eller köpa en pryl som jag inte hittar. Sen rinner allt ut i sanden.
Jag har länge velat bygga en sänggavel i drivved, men drivved är inte lätt att få tag på. Måste tänka om.
Förbanskade Ernst!

Inga kommentarer: