Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

torsdag 3 december 2009

Torsdag igen

Varje gång vi går upp till centrum på lunchen, så går vi in på H&M och varje gång jag kliver innanför dessa dörrar, så börjar magen att gunga. Är det mitt smala jag som skriker och vill ut?

Martina har haft tomteparty på sin blogg och jag tänkte fortsätta den här. Jag hittade nämligen också ett par tomtar hemma hos oss.

Bild 011

Julmasken hade tomteluva.

Bild 040

Den här låg i fåtöljen.

Bild 042 

Eh…….

Bild 045

Hm…..

Bild 043

Okej, Martinas tomtar var snyggare.

Inga kommentarer: