Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

söndag 6 december 2009

Min älskade son kommer hem och hälsar på

Jim

Min lille son kommer hem till mamma på torsdag. Han är ledig ett par dagar och tänkte väl bli lite omhändertagen. Flygbiljetterna blev lite dyra för att han väntade in i det sista med att boka dem. Nästa gång får han planera bättre. För övrigt har han har det bra. Vi har pratat lite via Skype, men deras internet består av en tjuvuppkoppling på grannens router. De skulle fixa eget på måndag.

Jobbet går bra verkar det som. Han hjälpte en god vän som heter Håkan Karlsson (kanske pappa Lennart känner igen??) för nån vecka sen med lite “avancerad datorkonsulation” (nytt lösenord). Tyckte jag var lite kul.

Thomas bjöd på fisk till middag igår. Han fick lite hjälp av en mycket intresserad Bonus, som fick smaka av.

Bild 046

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja då är du glad att Jimmi kommer hem och hälsar på. Men kommer han inte hem till jul?
Kram och tack för legot.
Får ta fikan nån annan dag
Martina