Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

fredag 11 december 2009

En glädjens dag

Bild 050 

Bild 049

Min älskade Jimmi är hemma och hälsar på. Se så trevligt vi har i soffan . Thomas skördar och gödslar. Jimmi pratar med kompisarna på facebook. Trevligt när familjen träffas.  Skämt och sido, vi fikade och pratade också. Han stannar till på Måndag. Nästa gång vi träffas är det nog vi som får åka till Dublin.

Jag håller på att koka tomtegröt till honom, så han får lite svensk kultur i sig innan han åker tillbaka.

Bild 051

Vi hörs lite senare när jag har mer att berätta.

2 kommentarer:

Linda sa...

Vad mysigt ni verkar ha!

Mia sa...

Kul stt han e hemmom och tittar till mor. Han ska ju tatuera sig såg jag!