Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

tisdag 22 november 2011

Trist och tråkigt och tråkigt och trist




Tycker att allt är dötrist just nu. Men det tycker väl alla andra också. I helgen är det 1 advent, då får man julpynta lite så att det känns lite hemtrevligare. Det känns faktiskt lite som jag ser ut så här. Det inte bara känns. Jag ser faktiskt ut så...som det känns.....






Mitt under allt elände, så hittar jag två jättefina möbler som jag vill använda som TV-bänk. En skänk med lådor. Dörrarna måste man naturligtvis dra åt sidan för att kunna byta kanal...

Thomas tycker naturligtvis att den är för dyr. Det kan jag väl hålla med om, men.... kan man få ha lite snyggt hemma nångång???

Det finns en tv-bänk också som är ganska fin, men den orkar jag inte lägga ut bilden på..



1 kommentar:

Marre sa...

Jag tycker tvbänken är jättefin, skit i Tomas han är ju bara gnällig. Köp en båt också när du ändå är på G. Ni kan ju ta Totte och Vronkans båtplats eftersom de flyttar.

Kram