Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

lördag 12 november 2011

Födelsedagsdax

Folk har fyllt år i veckan. Folket bestod av jag själv och Josephine på samma dag faktiskt. Josephine är här och hälsar på Jimmi.  Här sitter de på restaurang Grill och har det bra.

Höst 2011 052

Vi hade det jättetrevligt. Jimmy kom också åt åt middag med oss. Johanna jobbade men kom senare.

Höst 2011 045

Jag vet inte vad det är med att ha hår i ansiktet. Men det är fint.

Thomas mamma tittade också in efter sin linedansträning. Mycket trevig tycker jag. Det är inte så ofta vi ses. Skål på dig Mayvor.

Höst 2011 050

Vi fick sitta i fjällstugeavdelningen. Mysigaste delen av restaurangen tycker jag.

Höst 2011 048

 Höst 2011 047

Höst 2011 046

Visst ser det mysigt ut?

Imorgon ska vi åka till Taxinge slott och gå på julmarknad och äta en massa kakor.

Avslutar med lite höstmys.

Höst 2011 051

1 kommentar:

Marre sa...

Ja och inte vart man bjuden på kalas ;0(