Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

måndag 30 maj 2011

Fixar och donar

Jobbade till 12.30 idag. Sen var jag hos läkaren och röntgade mejerierna. Kom hem vid 3-tiden. Skönt. Åkte och handlade några blommor. Vi tog fram motis för han ska besiktigas imorgon. Gräset klipptes. Verandan skurades så att vi kan olja in den imorgon. Poolen togs fram och vi har hällt i lite vatten. Vi får fylla i lite varje dag.

Bloggbilder 041

Bloggbilder 043

Imorgon blir det till att bära ner grödorna i växthuset. Det orkar jag inte idag.

Gonatt

Inga kommentarer: