Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

söndag 1 maj 2011

Båtfeber

Det har varit en kall helg, men solig. Har varje gång jag går ut och röker, drar jag iochförsig upp ett och ett annat ogräs. Igår grillade vi med Björne och Mia. Köttet var jättesegt. Ingen hit alltså. Nu håller Thomas på och koka köttet till en soppa.

Vi åkte till Gurra och Martina och fikade på eftermiddagen idag. De hade spanat på båtar till oss. Vi hittade en som såg fin ut och som låg i vaxholm. Gurra och Martina var snälla och körde oss dit. Men vi fick inga bra vibbar av den båten. På vägen hem i bilen, hittade jag en annan som var belägen i Sundbyberg. Den skall Gurra ringa på åt oss och vi åker och kikar på den i veckan.

Jag vill ha en båt om minst 4 personer kan sova i, en toalett, kylskåp och möjlighet att kunna laga mat i. Tills vi hittat en så lägger jag ut lite bilder på Gurra och Martinas båt.

Semester 2010 051

Frammen på båten och baken på Gurra.

Semester 2010 054

Oj, det var ju Björnes båt.

Jag hittar ingen bild på deras båt. Återkommer!!!!!!

Inga kommentarer: