Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

lördag 27 augusti 2011

Jaha



Det verkar som om jag inte är den roligaste människan just nu. Sen jag började jobba efter semestern, är inget kul. Denna helg bjuder iochförsig på sol, så jag får väl ändra inställning.




Jag var och hälsade på Hjärtat förra helgen. Det var ju kul, så lite ljuger jag väl. Jag åkte dit efter jobbet i fredags och åkte direkt till jobbet på måndag morgon. Vi gick till Grappa på fredagkvällen och mös med några vänner. Hjärtat tycker ju om att promenera, så det gjorde vi en del också. Lördagen bjöd på slappa i soffan, promenad, fika och djupa samtal. På kvällen gick vi till Grappa igen, vi skulle bara dricka lite vin. Men, det blev roligare än så. Vi hamnade på en rockklubb och hamnade på efterfest hos en tjej fram till 5 på morgonen.




Hjärtat lånade en fin hatt och jag tog kort




Sommar 2011 289




Här sitter jag i soffan hos Hjärtat.




Sommar 2011 291




Växthuset växer. Nu står det på plats bakom huset. Det är inte snett, det ser bara ut så på kortet. Jag lovar. Det som fattas är glas och dörr. Nästa år skall det odlas.







Nu skall jag städa och tvätta. Det ser förj….. ut här hemma.


Inga kommentarer: