Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

söndag 20 mars 2011

TröttSöndag

Är fruktansvärt trött idag, trots att jag somnade i soffan vid 8-tiden igår. I torsdags firade vi St Patrick´s day. Vi möttes på The Dubliner vid 4-tiden och hade jättetrevligt till ca halv 11 när vi åkte hem.

2011 005 2011 007 2011 009 2011 001 2011 002 2011 003

I fredags var vi och hälsade på hos Thomas syster Carina, och hennes man Rickard. De bjöd på lammfilé. Fruktansvärt gott. Carina är duktig hon.

Nu är det bara 1 vecka kvar tills vi åker till Klövsjö för att åka skidor. Måste fixa några saker under veckan, så att man kan ha semester utan ångest.

Kram på er!!

Inga kommentarer: