Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

söndag 13 mars 2011

Bloggar från sjuksoffan

God Söndag på er. Ligger i soffan och dricker treo. Har varit sjuk, men är trött på det och tänker förklara mig frisk. Martina hade ljusparty i fredags och jag fick inte vara med. Inte för Martina, utan för min kropp. Trist!!! Veckan har gått ganska fort, vilket inte gör något.

Har försökt skotta bort lite snö från verandan. Det är inte lätt när man inte mått bra, men några spadtag då och då har givit resultat.

Hemma hos mig 077

Stenplattorna på gången börjar titta fram….

Hemma hos mig 079

Dock bara åt ena hållet.

Hemma hos mig 080

Under körsbärsträdet ser det inte kul ut. Thomas har matat fåglarna med frön som tydligen inte duger. De har hamnat på min rabatt. Undrar vad som kommer att växa där i sommar.

Hemma hos mig 078

Här har vi en familjemedlem som börjat gå ut mer och mer. Nu ska det väl inte vara så långt kvar till det att snön försvinner.

Hemma hos mig 083

Häromdagen hade vi påhälsning av en som också tröttnat, och som vill ha sol och värme nu.

Hemma hos mig 075

Inga kommentarer: