Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

söndag 6 mars 2011

Länge sen sist

Att det skall vara så svårt att hitta på saker att blogga om. Det är ju inte totalt händelselöst i mitt liv. Solen har hittat till kaggeboda, så hopp om vår finns. Senaste veckan har varit bra. Förra helgen kom pappa och hälsade på. Vi åt kräftorna som vi fiskade förra året. Mathias kom och ville ha sällskap. Det fick han. Vi som skulle ha en lugn helg…….. Men det blev festligheter och en trevlig sådan.

Jag har planterat lite i helgen. Tomater, gurka, mynta mm. Resten får jag vänta med tills det blir lite varmare.

Inga bilder har jag tagit heller på ett tag. Får bjuda på en jag tog i somras.

Semester 2010 082

Inga kommentarer: