Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

söndag 19 december 2010

Snö, snö,snö

Det har brakat loss på jobbet. Mycket att göra, men det är bara att bita ihop och lyfta ett papper i taget. Vi har varit på julmiddag med jobbet och det var jättetrevligt. Vi var på Fåfängan. Julbordet var inte så stort men det var ok ändå. Jag kom inte i säng förrän 00.01.

Thomas har varit i Eskilstuna hos Janne och Hjärtat. Han hämtade Janne på Arlanda kl 06.30 i onsdags och hade nästan 3 trevliga dagar med dem. I fredags åkte han hem och plockade upp sin syster Carina med dotter Moa i Stockholm. De har varit här hela helgen. Mycket trevligt tycker jag för då får jag medhåll mot Thomas och trevligt sällskap därtill. Stackars T. Han överlevde nog.

Det har toksnöat hela helgen. Vi var ute för en stund sen och skottade. Så här ser det ut nu.

Vinter 2092 Vinter 2088 Vinter 2089 Vinter 2091

Nu ligger jag i soffan och myser. Kram på er alla.

Inga kommentarer: