Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

söndag 5 december 2010

Det luktar jul

Det har varit händelserika dagar i kaggis. I början på veckan åkte Thomas in med ambulans till akuten men svår huvudvärk. Han fick ligga kvar på sjukan i 3 dagar. De hittade som vanligt inget fel och jag fick hämta hem honom i fredags.

Så här fint hade personalen gjort i fikarummet.

Vinter 2064 Vinter 2063

Jag städade och julpyntade igår, ska ta lite bilder på tomtarna och lägga ut sen.

Här är en bild på en annan grann tomte så länge.

Raggarbjörn

Björta julskojjar lite med frissan. Jag tyckte att det skulle vara grönt hår. Se3n skulle jag vilja stoppa i några dekorationssvampar och 4 ljus, och vips så har vi en livs levande adventsljusstake här hemma. Men B var lite grining över den idén.

Det har varit kallt ute, man får klä sig ordentligt när man är ute och vandrar kl “jättetidigt på morgonen”

Vinter 2061

Tog en bild på mitt skrivbord på jobbet. Kanske inte sån julstämning där inte, men det kanske man kan ändra på.  Vi hörs!!!!

Vinter 2062

Inga kommentarer: