Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

söndag 12 december 2010

En ganska okej vecka

Veckan har förflutit ganska lugnt. Det är mycket att göra på jobbet just nu, men jag har läget under kontroll. Min förre chef Catta och jag tog en liten runda på stan i onsdags efter jobbet, drack lite kaffe och gick i affärer och på bolaget. Mycket trevligt. Har försökt att göra lite julgodis i helgen. Än så länge har jag gjort Rocky road och wienernougat. När jag skulle baka lussebullar så fanns inget mjöl. Jag får baka idag istället. Knäcken blev svart, luktade väldigt illa och satte igång brandvarnaren. Får försöka idag igen.

Igår gick vi ner till sjön och tänkte att vi skulle ploga upp en skridskobana. Det gick väl så där, men det var trevligt ändå.

Vinter 2075 Vinter 2076 Vinter 2077 Vinter 2078 Vinter 2079 Vinter 2080 Vinter 2082 Vinter 2081

Ikväll blir det till att försöka vinna på bingolotto. Martina (den grisen) har vunnit 100:- två helger i rad. Fy så orättvist. Ikväll vinner jag en Volvo.

Kram och trevlig 3:e advent på er.

Inga kommentarer: