Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

söndag 10 januari 2010

Nytt år, nya äventyr

Har varit lite dålig på att blogga på sista tiden, vilket jag ber om ursäkt för. Det har inte bara blivit av. Sen glömde jag kameran hos Gurra & Martina på nyårsafton och bilder måste man ha när man bloggar. Vad har hänt på sista tiden? Jo Martina har fyllt 30år och vi hade jättekul.

Bild 1120 Martina hade också kul. Här tar hon igen sig med lite kaffe efter att ha dansat lite på bordet….

Bild 147 Kanske fick hon inspiration från filmen Hair?

Bild 144 Bild 1122

Linda fick sig en svängom hon också. Vad Mia sysslar med framgår inte, men hon verkar ha kul..

 Bild 001 Bild 002 Bild 005 Bild 003

I fredags fick vi fint besök av Thomas syster Carina och hennes trevlige man Rickard. De hade med sig en kompis som heter Tess. Tess hade med sig sin lille son Hugo, men honom fick jag inte med på bild. Vi åt god mat och satt och skrålade till två på natten. Mer sånt. Det var kul.  Björne fick sig en öl när han kom och lånade vinkelslipen. Tror att han tyckte den var god.

Bild 009

Imorgon kommer Jimmi att flyga till Malmö. Han ska under 6 veckor, utbilda ny personal. Jonas skall också med. Får se om han flyger hem och hälsar på nån helg. Annars får mamma åka dit.

Inga kommentarer: