Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

söndag 17 januari 2010

Hälsat på hos hästarna

Bild 018

Följde med tjejjerna till stallet idag. Jag var lite nyfiken på kusarna som de skaffat sig. Linda E har fått låna en häst från Martinas pappa. Han var alldeles lurvig. Det var bara Lindorna som red. Martina och jag tog en promenad efter dem, och tog lite kort.

Bild 019

Martina och Linda P´s häst var lite större än Linda E´s. Den ska jag rida på nångång.

Bild 021

Jag får säkert rida på L.E´s häst också, men den var inte så van vid att ha folk på ryggen, så jag väntar nog tills den är mer inriden.

Bild 013

Den lille var lite trotsig. Man får tydligen inte stampa med hoven i golvet. Han blev tillsagd hela tiden. Vicken buse.

Har precis satt in en köttfärspaj i ugnen. Får se hur den smakar. Pajdegen blev lite torr, men innehållet blev nog godare.

Kram och hörs snart.

1 kommentar:

Marre sa...

Japp busiga är dom små liven, snart ska du få rida. Annars så kan du alltid få rida på Hexxa :0)

Kram på dig