Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

lördag 23 januari 2010

Mitt liv just nu

Så här ser mitt liv ut just nu.

Bild 031

Mina mysiga jultofflor står på sängen och jag undrar om man kan använda dom trots att julen är slut?

Bild 032

Fågelbajs på somrumsfönsterrutan. (Nej, det är inte på insidan). Orkar inte ta bort det för det är så kallt.

Bild 037

Ja, ni ser själva hur kallt det är…….

Bild 033

Nallen ser ut att ha det trist.

Bild 036

Tomaterna står kvar efter frukosten. Får väl ta tag i dem och stoppa dem i kylen, för där kan de ju inte stå.

1 kommentar:

Marre sa...

Tycker synd o nallen.