Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

onsdag 5 januari 2011

Tävling

Är ledig ett par dagar. Vi jobbade bara halvdag idag, så jag var kvar till 4 och jobbade in 4timmar komp. Tog sen ledigt hela fredagen. Skönt!!

 

Året började med en viktminskningstävling oss tjejjer emellan. Den som har gått ner mest procentuellt till sista Maj, har vunnit en middag och utekväll betald av de som förlorat. Förlorarna följer naturligtvis med. Jag tänker dock inte skylta med vad alla väger, men jag kan ju meddela hur många procent alla har gått ner. Näst vägning är om en månad.

Imorgon skall jag städa. Ska ta lite kort på snöeländet så att ni kan få se hur vi har det. Thomas köpte en snöslunga igår. Den kommer väl till pass. Här är bilder från i Söndags när vi lånade Emils slunga.

Vinter 2126Vinter 2127

Ha det bra

 

   Vinter 2116

Inga kommentarer: