Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

fredag 7 januari 2011

Ledig fredag

Tog ledigt idag. Har burit ner julgrejjorna ner till boden, skottat, tvättat och varit inne i Norrtan och handlat.

Här har ni lite snöbilder från imorse:

Vinter 2149 Vinter 2137 Vinter 2138 Vinter 2141 Vinter 2142 Vinter 2144 Vinter 2147

Det slutar ju aldrig att snöa.

Nu är Emil och barnen här. Killarna har köpt spel och skall sitta och gotta sig i fantasins värld. Får väl gå och koka lite kaffe.

Inga kommentarer: