Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

lördag 23 oktober 2010

Oktoberhelg

Hej. Snön har tagit Norrtälje i besittning. Men det har den väl gjort överallt och är ingen nyhet för nån. Har fortfarande sommardäcken på, men löser det nästa vecka.

snö

Idag skall det städas här hemma. Jag vill ha det fint tills Jimmi och Faye kommer på torsdag. Lägger ut lite bilder från Dublin som jag tog från facebook. De är så fina.

Jimmi och Faye Jimmi och Faye2  Jimmi2 Jimmi

Inga kommentarer: