Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

onsdag 4 augusti 2010

Nytt jobb

Har varit på  mitt nya jobb idag. Det tog 1,5 timme att ta sig dit, men det gick bra. Jag gick upp kl halv 5 imorse, så nu är jag ganska trött. Det var många som fortfarande var på semester, men några var på plats.

Det har regnat idag. Ser just nu på väderleksrapporten och helgen verkar bli fin. Sniglarna och myggen har vaknat igen. Vi var nyss ute och plockade dessa mördare och fick ihop två fina påsar. Lyckades få 4 myggbett också. Usch!!!

Bild

Inga kommentarer: