Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

tisdag 10 augusti 2010

Hallå där

Jag har börjat på mitt “nya” jobb. Klockan ringer 04:30 på morgonen och jag har valt att fortsätta börja kl 7, även om det tar nästan 1 timme längre att ta sig till kontoret. Man vänjer sig väl. Första veckan har varit lite stökig. Jag har terroriserat helpdesk med mina datorproblem, men nu ska väl nästan allt vara på plats. Alla är jättetrevliga och man känner sig välkommen.

Hemma har det inte hänt så mycket. Det har regnat en del, men i helgen inhandlade jag lite nya perenner som jag planterat.

Bild 015 Bild 016 Bild 012 Bild 013 Bild 014

Snyggt värre.

Vi har plockat sniglar.

Bild

Baileys tycker inte om sniglar.

Bild 022

Nu är det Rolandz på tv. Hörs sen.

Inga kommentarer: