Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

söndag 15 december 2013

Julbord på Tyrol

Det är 3:e advent redan. Jag har precis ätit middag och fixat en kopp kaffe, så nu kör jag igång med lite blogging.
Veckans höjdpunkt var julbordsfrossa på Tyrol. I mitten på november, hörde jag mig för med Thomas son Jimmy och hans tjej Johanna, Thomas pappa Bosse och min son Jimmi, om de var intresserade att överraska Thomas med ett julbord. Thomas trodde att vi skulle gå på julmarknad på skansen, men tjo fick han. Här står han och ser glad ut tillsammans med lurendrejeriarna.
003
Johanna poserar bredvid tomten vid ingången.
002
Här är vi på väg till det mysiga glöggtältet de har utanför. Visst har de pyntat fint?
004
Så här fint har de gjort inomhus. Man skymtar det 35m långa julbordet bakom räcket.
005
Här sitter vi innan frossan startade.
007
Glad kille!!!!
009
Avslutar med en bild på godisbordet. OBS! Det fanns mer på baksidan. Jag funderar på att skina i all mat nästa gång och bara äta godis, glass och tårta.
008
God advent mina vänner. Syns snart.

Inga kommentarer: