Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

tisdag 20 november 2012

Födelsedag för 29-åringen

I lördags var vi hos Jimmy och firade hans 29-årsdag. Jag tog några kort, men de blev inte så bra.

Här sitter Jimmi och pratar med Viola.

IMG_1683

Skäggigt födelsedagsbarn i mitten.

IMG_1684

Bosse och Majvor var där. Johanna på högerkanten gosar med en liten vovve som Tessan var hundvakt åt.

IMG_1685

Den lille vovven löpte och var tvungen att ha trosa på sig. Det tyckte jag var kul. Det var dödskallar på den.

IMG_1682

På söndagkvällen var vi och såg på Bondfilm. Skyfall visades på Royal bio i Norrtälje. Den var annorlunda mot de andra filmerna, och faktiskt riktigt bra.

Hörs senare

Inga kommentarer: