Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

måndag 20 juni 2011

Var är tiden???

Nu har tiden försvunnit igen. Jag fick i och för sig en del gjort i Lördags. Jag tog kort på mig själv för att körkortet skall förnyas, jag handlade glas och sill till midsommar, tvättade och torkade golven. Jag skulle behöva rensa i rabatten och gropa på potatisen, men det får bli imorgon. Idag blev det dammsugning och tvättvik.

I lördags var vi hos Gurra och Martina på grillkväll. De hade satt upp partytästet som vi skall ha på midsommar.

Värdparet

mobilen 073

Julia var med och lekte spindelmannen

mobilen 074

Vi visade också Julia och Maya hur man posar. Det är bra barn vi har här i kaggeboda.

mobilen 077 mobilen 076

Lilla Molly trivdes bra i Thomas knä

mobilen 072

När jag lade över bilder från mobilen till datorn, hittade jag dessa bilder på Emil och Thomas som gladeligen provade mössor när vi var på loppis i vintras. Jag kände en sådan lust att dela dem med er.

mobilen 013

mobilen 014

Kram och hej

Inga kommentarer: