Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

måndag 22 november 2010

november

Hej

Fy på mig som inte varit här på ett tag. Jag har hunnit fylla år. Vi åt lite fruktsallad och glass och hade de trevligt.

Vinter 2018 Vinter 2016 Vinter 2017

I helgen fällde vi två träd. En gran som störde Björne & Mias solinsläpp och en som mellangrannen ville bli av med. Nu har man lite träningsvärk i sina lemmar.

Thomas klättrade upp och knöt fast repet.

Vinter 2033

Vi andra fick släpa grenar som vi sen eldade upp.

Vinter 2041

Ungarna tyckte att det var roligt.

Vinter 2032 Vinter 2030 Vinter 2031

Gurra och Martina kom med lilla Maya och vi grillade korv.

Vinter 2040 Vinter 2037 Vinter 2038 Vinter 2039

Inga kommentarer: