Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

söndag 28 juni 2009

Välkommen till bloggen Sussi.....Tack det var vänligt!


Hej alla glada.
Tänkte försöka mig på det här med blogging. Jag har redan en på msn, men den läses av mina närmaste vänner som redan vet eller var med om det som skrevs där. Här sitter jag nu en 43-årig kvinna inomhus när vädret är vackert, så man får hoppas att det är värt "besväret". Kaffe finns i koppen och sambo Thomas arbetar, så själen vilar sig lite just nu.
Jag är nog ingen "varjedag-bloggare", så ni får ha lite tålamod. Skriva något bara för att det skall skrivas är inget för mig. Nu skall jag gå ut i solen och ta med mig kameran för att se om det kan finnas något intressant att ta kort på för att visa er mitt liv.
Kramar till alla

Inga kommentarer: