Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

söndag 6 maj 2012

Trädgårdssöndag

I fredags var vi på bio och såg The Avengers i 3D. Det var första gången jag såg en film med med 3D-glasögon.  Det var lite häftigt får jag erkänna. Filmen var helt ok. Det roligaste var väl effekterna. Historien var väl sådär.
I dag har jag köpt lite fina blommor som jag planterat i krukor och placerat dem på altanen.
IMG_1473
IMG_1471
IMG_1472
Som vanligt tycker jag att det är för lite blommor. Måste köpa fler. Men dessa får duga tills nästa helg.

Jag passade också på att tvätta Masse. Se så fin han blev.
IMG_1474
Nu sitter vi och tittar lite på tv efter en god middag. Idag blev det fisksoppa. Thomas har som vanligt lagat världens godaste.
Kram på er alla.

Inga kommentarer: