Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

måndag 30 november 2009

Glöggmingel

Bild 024

Gurra och Martina bjöd på glögg och godis igår. Det är alltid mysigt att träffas allihopa över gemensamt svullande.

Bild 016

Thomas och Emil såg ut att trivas. Men var är deras chokladpraliner???

Bild 018

Björn och Mia sitter bredvid “någon”. Björne var så finklädd med kavaj och slips.

Bild 028

Gurra ser go och glad ut. Undrar om Martinas lussebullar hade något med saken att göra. Bakom sitter Patrik och flirtar med Linda. Martina övervakar så det inte går överstyr.

Bild 023

Denna unga dam var inte lätt att fotografera. Om man snurrar och hoppar, så gör man sig inte så bra på bild. Jag fick ta till med hårdhandskarna till slut, så hon stod still. Lite smisk har barna inte dött av.

Bild 029

Hjalmar var inte så sugen på glögg just idag. Han placerade sig ovanför Thomas i fåtöljen och drömde nog om chokladdoppade skogsmöss.

Inga kommentarer: